JoycEef.reismee.nl

De voorpret

Na heel lang wachten is dan eindelijk de laatste werkweek voor onze vakantie aangebroken.
Nog 3 dagen bikkelen op het werk en dan alle spullen pakken. Het gaat spannend worden of het ons lukt om niet meer dan de toegestande 20 kg mee te slepen.

Ook al zijn we al een hele tijd bezig met alle voorbereidingen, het lijkt nog steeds onwerkelijk dat we echt 4 weken in Nieuw Zeeland door gaan brengen. We kijken er ontzettend naar uit en vinden het tegelijkertijd ook best spannend.
De lange heenreis, met een tussenstop van 13 uurin Singapore, valt ons hopelijk mee.

We hopen dat we jullie op deze manier een beetje mee kunnen laten genieten van onze avonturen op het Zuidereiland.
We zullen ons best doen om julliedagelijks op de hoogte tehouden, maar zijn natuurlijk afhankelijk vande internetverbinding daar aan de andere kant van de wereld...

Geniet ervan!

Liefs,

Joyce en Evelien

Roy en Irma

We gaan zeker met jullie meegenieten hoor. Het is voor ons wel lang zo zonder jullie, maar we gaan hopelijk met jullie genieten van alles wat jullie zo samen gaan beleven.
Lieve groetjes van ons.

Sarah

Oh wat leuk is dit!!, Kan niet wachten om al die mooie photos, en verhalen van jullie te zien.
Groetjes kiwi

Anita

Hey Eef en Joice, wat super helemaal naar Nieuw Zeeland, een hele ervaring. Ga er samen lekker van genieten en ben benieuwd naar jullie verhalen, ervaringen en foto's. Heel veel plezier daar en maak er iets moois van.

Groetjes
Anita

Herman en Marion

Het schiet inderdaad hard op, eerst waren jullie in maanden aan het rekenen, later in weken en nu in dagen. Nog even en dan in uren. Wij zullen jullie verhalen en foto's volgen.

Rein en Yvonne

Ook wij gaan met jullie meegenieten, maar dan wel terplekke! ...we gaan elkaar daar zien.

Globe Reisburo / Corina

Het kan beginnen. De tickets zijn opgehaald bij ons reisburo. Heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld. Maak er een mooie en onvergetelijke reis van!

Erna

Hallo dan, beginnen de zenuwen al te komen, heel veel plezier gewenst en we zullen jullie zekers volgen, :)

Romy

Eindelijk is het dan bijna zover...
Heel veel plezier!!! Ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen. Het zal ongetwijfeld fantastisch worden! Geniet er van!!!

Marleen

Het laatste wat ik wil is jou herinneren aan je werk, maarrrr....wel wil ik je heel veel plezier wensen op reis!
Geniet er van en neem mooie ervaringen mee terug!!

Tom Klaassen

Hoi Joyce, hoi Evelien,

Allereerst een heel goeie reis toegewenst. En natuurlijk een machtig mooie vakantie in NZ.
Geniet van al het moois dat jullie meemaken.
Ben bij terugkomst benieuwd naar je ervaringen Evelien!

Groetjes,
Tom

Rob

Ook ik wil jullie uiteraard een hele goeie reis en een ontzettende mooie vakantie toewensen. Ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen en reisverhalen. En Evelien, af en toe een foto anders ga ik je teveel missen hier in Enschede.

Groetjes Rob

Bert en Jet

Hoi meiden,

Eindelijk is het bijna zover. Wij wensen jullie een hele goede reis en een mooie vakantie.
We kunnen jullie zo mooi volgen, wat we zeker gaan doen.

Veel liefs van ons allemaalxxx