JoycEef.reismee.nl

Singapore, het laatste verhaal

Het eerste van de reis zit er weer op en is goed gegaan. Gisteravond aangekomen in Singapore en netjes naar ons hotel gebracht. We wilden eigenlijk nog niet slapen, omdat het daar pas 19.30 was, maar voor ons was het 00.30 (Nieuw Zeelandse tijd), onze oogjes vielen dus echt dicht.
Na toch een goede lange nachtrust waren we vanmorgen vroeg op. Tijd om Singapore te verkennen. En wat een drukte, lawaai, vochtige warmte (31 graden!)en chaos vergeleken met het rustige lieflijke NZ! Dat was wel even wennen en onze voorkeur gaat toch echt uit naar NZ!!! We hebben even door Little India gelopen, het grootste reuzenrad van de wereld bekeken in Marina Bay en (uiteraard) een bezoekje gebracht aan Orchard Road. Overal, maar vooral in Orchard Road hing er kerstversiering. Metershoge kerstbomen in allerlei kleuren en overal kerstverlichting, wat een pracht en praal..

Rond een uur of half 2 begon het ook nog eens te regenen, het kwam met bakken uit de lucht en ook nog onweer! Het is toen eigenlijk ook niet meer droog geweest, dus veel hebben we daarna niet meer gedaan.
Uiteindelijk maar terug gegaan naar ons hotel, waar we nog een echt Singapoors dinner hebben gehad. En dan maar wachten, totdat we op werden gehaald voor het vliegveld. Daar zijn we dus nu. Over ongeveer 2,5 uur vertrekken we, dan is het hier 23.50. We hopen dat we nog een beetje kunnen slapen in het vliegtuig en kijken nu al uit om weer in Nederland te zijn, al zullen we NZ wel een klein beetje missen.

Tot heel gauw!

Dikke zoen ons

p.s. Het was geweldig dat jullie ons gevolgd hebben. Nogmaals hartstikke bedankt!!

xxxxx

Maaike

Wat een ontzettend mooi compleet reisverslag en wat een prachtige foto's/ land!!!!! Kan me voorstellen dat jullie zó weer terug zouden willen! Mooie ervaring hoor!