JoycEef.reismee.nl

Christchurch

Daar gingen we dan weg vanmorgen uit Twizel. Op weg naar Christchurch, onze laatste lange rit in Nieuw Zeeland. Onderweg hebben we afscheid genomen van de bergen, want hoe dichter bij Christchurch we kwamen, hoe vlakker het werd.
Iets over de helft van onze route hebben we nog even gestopt voor een kopje thee/ koffie met wat lekers erbij.

Nu zitten we weer in het gezellige hotel, waar 4 weken geleden voor ons het avontuur begon. De tijd is voorbij gevlogen en wat hebben we geweldig genoten van alle leuke, mooie en avontuurlijke belevenissen.
Het is echt een ontzettend mooi land, dat we nooit zullen vergeten. Het was een unieke ervaring.

Vandaag hebben we helaas geen foto's voor jullie, dus jullie moeten de foto's van de afgelopen weken nog maar eens goed bekijken.

Onze koffer staat al weer klaar voor vertrek. Morgenvroeg de auto inleveren en dan op weg naar Singapore. Leuk dat we daar ook een dag zijn, dan zien we ook nog iets van dat land.
Morgen horen jullie waarschijnlijk niks van ons. Overmorgen (maandag) proberen we dan nog weer een verhaaltje erop te zetten voordat we weer naar Nederland komen.

Voor nu alvast ontzettend bedankt voor alle reacties. Het was geweldig om te lezen en te merken hoeveel mensen ons 'in de gaten hielden' :)

Dikke kussss ons

Roy en Irma

Ja skatties, jullie zijn weer daar where it all started. Wij hebben ook genoten van alle verhalen en foto's, maar zullen ook ontzettend blij zijn als we jullie weer veilig en wel weer in de armen kunnen sluiten. Een hele goede vlucht naar Singapore, en geniet nog even. Hele hele dikke kus van ons. Xxxx

bert en jet

Hoi meiden,

wij hebben echt genoten van jullie reis, hebben zo ook kunnen proeven aan Nieuw Zeeland.
Bedankt en en behouden vaart.

kus van ons. doeiiiiiii

Dave

Ik heb met veel plezier jullie reisverslagen gevolgd. Elke keer weer leuk om te lezen hoe jullie dag of dagen verlopen waren. Ik wens jullie een goede vlucht en hoop dat jullie de drukte en chaos van Singapore leuk vinden. Tot snel, Dave

Marion en Herman

Aan alles komt een eind, ook aan een mooie vakantie. Maar jullie hebben ons mee laten genieten van Nieuw Zeeland aan de hand van de verhalen en de foto's. We wensen jullie een goede en rustige vlucht met een leuke tussenstop in Singapore. En denk er aan: geen Run to fast, fly to high. Tot dinsdag.

Sarah

Wat gaat het snel! Ik heb ook zo genoten van jullie verhalen en mooie foto's. Goede reis terug en veel plezier in Singapore - zeker een wereld van verschil!
Tot gauw, en groetjes.

Liesl und Rudi

Hey skatties,

Wat jammer dat het er voor jullie bijna opzit. Natuurlijk gaat dat altijd veels te snel. Maar das ook een goed teken,dan hebben jullie je niet verveeld. Kan toch ook niet anders in zo'n geweldig land!
We hebben genoten van al jullie geweldige verhalen en adembenemende foto's. Het was erg leuk om 'reisgenoten' van jullie te zijn. Gaan de verhaaltjes wel missen!
Veel plezier in Singapore en kom dan maar weer veilig terug in Nederland.

Hele dikke kus van Rudi und Liesl