JoycEef.reismee.nl

Laatste keer Twizel

Vanmorgen konden we eindelijk weer een keer wat langer liggen, want we hadden besloten vandaag rustig aan te doen.
In Twizel zelf is een lange wandeling mogelijk en wij wilden daar een stukje van lopen. Heerlijk langs het water, tussen de mooi gekleurde bloemen en de bergen op de achtergrond. Na het lopen nog even lekker rustig aan het water gezeten, met de voetjes erin en genietend van de zon.

We zijn op tijd weer terug gegaan naar het hotel, zodat we ons stoelen in het vliegtuig konden reserveren. Voor het eerste deel van de reis is dit alvat weer gelukt. Het komt nu echt dichtbij, over twee dagen zitten we alweer in het vliegtuig.

Vanmiddag hebben we lekker in de zon gelezen. Een relaxte afsluiting van de mooie dagen in Twizel.
Vandaag dus maar een kort verhaaltje omdat we lekker rustig aan hebben gedaan, na al onze drukke dagen hier.

Morgenvoeg gaan we weer op weg naar Christchurch. We hebben nog een behoorlijk lange rit voor de boeg.

Knuffels ons

Roy en Irma

Ja skatties, het zit er bijna op. Goed dat jullie een lekker rustig dagje gedaan hebben. Even bijkomen voordat de reis weer begint, en jullie de drukte weer ingaan. Geniet nog even, en als jullie onderweg gaan doe dan voorzichtig aan. Dikke knuffel van ons. Xxxx

Liesl

Hey Lievies,

ja een rustig dagje na al jullie avonturen is ook wel even lekker. Gelukkig hebben jullie nog wel ff lekker gewandeld en met de pootjes in het lekkere water gezeten. Echt het ultieme vakantiegevoel :)
Gaat zeker erg snel nu. Raar idee voor jullie om na een maand daar te hebben rondgehobbeld weer weg te moeten gaan...zucht....
Maar voor ons is het wel weer fijn om jullie veilig en wel weer thuis te hebben hoor!!!
Geniet er nog lekker even van en tot gauw.

Hele dikke kus Liesltje

bert en jet

Hoi Meiden,

Weer van alles gedaan en beleeft de afgelopen dagen of niet dan.
Die foto van jullie in het vliegtuig is wel erg stoer hoor.
vandaag nog even lekker bijgekomen van alle belevenissen en ja dan is het haast niet voor te stellen dat volgende week de verhaaltjes al weer afgelopen zijn (jammer) of gaan jullie er thuis mee door haha
Nou geniet nog even van de laatste dagen en goede reis zuruck.

groeten en een hele dikke kus van ons allemaal.

Hannie en Benno

Wat geweldig toch weer, en prachtige foto's, jullie staan er knap op in het"rode gevaar", Jammer Evelien dat je moest kotsen, maar ondanks dat heb je het maar mooi gedaan en weer eens iets anders beleefd.
Wat gaat de tijd snel, jullie zijn nu bijna aan het eind gekomen van een mirakelse mooie trip en een geweldig avontuur. Nog een dag in Singapore en kijken wat je daar weer beleefd. 'n Goede reis er naar toe. Groetjes ons.

Herman en Marion

Hoi kids.
Heel goed dat jullie rustig aangedaan hebben,lekker bijkomen van alle avonturen en dan op naar de laatste grote belevenis!Singapore
Jullie weten ervan lekker genieten en ook je ogen goed de kost geven.Heel veel plezier en een hele goede reis.Dikke knuffel ons.