JoycEef.reismee.nl

Singapore

Het is hier net 12.00 uur geweest en we hebben de beschikking over een computer op Changi, het vliegveld van Singapore.

We hebben net een paar uurtjes geslapen op de kamer in het Transit Hotel. Het is maar goed dat we via de receptie een wake-up call kregen... Het bed was namelijk heeeerlijk!!
Maar dat wil ook wel lukken na een vlucht van ongeveer 13 uur! Deze is overigens goed verlopen. Vanaf het moment dat we in de lucht waren hadden we aan eten en drinken niks te kort. En Ruud, er zat zelfs een muffin bij :)
We hebben onderweg een filmmarathon gehad, zoveel films achter elkaar hebben we nog nooit gekeken!

We moeten ons hier nu nog 7uur vermaken voordat we vanavond verder vliegen. Maar we hebben al gezien dat we ons hier op het vliegveld prima kunnen vermaken. Het ziet er keurig uit!

Als het goed is komt ons volgende verhaal echt vanuit Nieuw Zeeland ;)

Tot dan!!

Liefs ons

p.s. Al bedankt voor alle reacties tot nu toe! Echt leuk om te lezen en merken dat zoveel mensen met ons meereizen

Roy en Irma

Fijn dat de reis tot nu toe zo goed verlopen is, en dat jullie zo lekker hebben geslapen in een heerlijk bedje. Jullie moeten de groeten hebben van iedereen van de familie. Het was een leuk feestje. Een hele goede reis verder en we horen weer van jullie. Dikke kus van ons.

Dave

Goed om te horen dat jullie goed in Singapore zijn aangekomen en dat de reis daar naartoe goed verlopen is.

Goede vlucht nog naar de werkelijke bestemming en groetjes, Dave.

Liesl

Hey schatjes, wat fijn dat jullie ff bij konden tanken of niet. Na zo'n lang eind heb je dat ook wel nodig! Gelukkig hebben jullie je onderweg goed vermaakt en lekker kunnen eten. Nou succes met het laatste stuk,voordat jullie je uiteindelijke bestemming hebben bereikt. Kijk er naar uit om weer wat van jullie te horen!

Hele dikke kus Liesl

roy

mooi om te horen dat de reis tot nu toe goed verloopt,
hoop dat jullie nog een beetje van signapore kunnen zien. goede reis verder.

ps. FCT - PSV : 2-2

groetjes roy, carolien, cheyenne & joshua.

Ruud

Hey dames, goed te horen dat alles goed verloopt.
Heerlijk die muffins, ik neem aan dat jullie op de terugweg nog wat muffins mee nemen voor mij.
Veel succes met de volgende vlucht en we hopen maar weer snel wat te lezen van jullie.

Groetjes Ruud

Hennie en Marietje

Joyce en Evelien, hartelijk dank voor de mooie herinnering aan ons weekend Sauerland. We zullen jullie later nog in het echie bedanken, we blijven verder wel op de hoogte door Herman en Marion. Goede reis verder.

Marion en Herman

Fijn te horen dat alles tot nu toe zo goed verlopen is. Wollie is intussen goede vriendjes met Wally. Begin nou niet de eerste dagen aan al die muffins, en laat idd wat aan Ruud over. Tot mails in Christchurch en een goede vlucht.

Sarah

Fijn om te horen dat alles goed gaat. Moest de hele dag aan jullie denken! Het is idd een mooi vliegveld. Ik verheug me op jullie volgende mail, Groetjes