JoycEef.reismee.nl

Nieuw Zeeland

Daar zijn we dan eindelijk in Nieuw Zeeland! Het was ons het tripje wel. Lange dagen en weinig slaap. Dus vanavond maar op tijd naar bed.

Joyce heeft inmiddels al ondervonden hoe het is om links te rijden, de rotondes linksom te nemen en bij een afslag de goede baan te nemen. Erg spannend..maar we zijn veilig en wel bij ons hotel in Christchurch aangekomen! :) Het hotel ziet er schattig uit en de bedden liggen heerlijk.

Morgen gaan we op weg naar Kaikoura. Waar we overmorgen met dolfijnen gaan zwemmen. We hebben er zin in!

Dit was het voor nu.

Tot een volgende keer!

Liefs ons

Rein en Yvonne

Leuk om jullie reis zo te volgen. Zondag komen wij ook jullie kant op.

Ons verblijf in Christchurch (26,27,28 november):
Cherry Tree Motel
12 Riccarton RD

Veel plezier..........

Roy en Irma

Wat fijn dat de reis verder goed verlopen is. Het links rijden moet voor Joyce niet zo'n probleem zijn. Ze is voor zover wij weten met alles links ha ha. Dat met dolfijnen zwemmen lijkt ons ontzettend gaaf, daar gaan we zeker over horen en hopelijk zien. Tot de volgende mail en een dikke knuffel van ons.

Liesl

Hey lieverds,

wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Spannend dat het rijden "andersom" is, haha, gaat vast goedkomen.
Nu lekker even bijtanken, dan lekker touren :) en daarna eindelijk met dolfijnen zwemmen. Voor jou al heel lang een wens hé Bello, maar Joyce zal het ook vast geweldig vinden!!!
Geniet ervan!! Tot horens/schrijvens.

Hele dikke kus Liesl

Sarah

YAY, eindelijk!!, het is wat eh zo lang onderweg. Heel veel plezier met de dolfijnen zwemmen en rij voorzichtig. Groetjes Kiwi

dorien en leo

nou evelien en joyce. jullie prachtige vakantie is begonnen. we wensen jullie heel veel plezier, geniet ervan.

groeten uit enschede. van leo en dorien.

Dave

Nou eindelijk begint de vakantie op locatie nu echt :) Ik ben blij om te horen dat jullie goed en wel zijn aangekomen.
Links rijden is inderdaad even wennen maar met een paar uur rijden hoef je er niet meer over na te denken.
Goede nachtrust gewenst en heel veel plezier met de trip naar het volgende doel!

Groetjes, Dave

Marion en Herman

Nu kan het dan eindelijk eens beginnen na de lange vlucht in twee delen. Nog een dagje oefenen met het links rijden, voordat je de dolfijnen gaat begroeten. Moet je daar ook links mee zwemmen? Of kan je aan de staart of vin hangen, dat was bij Flipper ook altijd zo. Nou Evelien, eindelijk je kinderwens in vervulling. Joyce let je er een beetje op, dat ze niet te veel met de dolfijen optrekt? Veel plezier en we volgen jullie op de voet.

Bert en Jet

Hoi,

Eindelijk op de plek. Fijn om te lezen dat het allemaal goed is gegaan. Nu lekker even bijkomen en dan op naar de dolfijnen, wat zal dat super zijn.
Veel plezier en we lezen het wel.

Groeten en kus van ons allemaal.

bietjuuh

Heeey meiden!
Goed om te horen dat jullie over zijn!
De reis viel dus mee ondanks de lange reistijd?
Geniet ervan!
Liefs fam Kamp

Roy en Irma

WAt een heerlijke combi [ witte bonen en thee]. Maar het normale eten komt vanzelf wel. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Nu op naar de hartewens van Evelien. Zwemmen met Dolfijnen. Heel veel plezier, en dikke kus van ons.

Evert

Hey Vakantiegangers,

Veel plezier daar heh! Geniet er van Evelien want je hebt het verdient!

Groetjes,

Evert