JoycEef.reismee.nl

Kaikoura

Na een heerlijke nachtrust hebben we vandaag onze weg vervolgd naar Kaikoura. Onderweg heerlijk genoten van de rust op de weg. Joyce in inmiddels al aardig gewend aan het linksrijden (en aan het rijden in een automaat). Daarom kon Evelien de mooie omgeving op haar gemak bekijken. Het waren met name heel veel groene (en soms ook gele) heuvels met ontelbaar veel schapen. Af en toe zagen we ook al de hogere bergen met poedersuiker :)

Eenmaal aangekomen in ons backpackers verblijf hebben we gelijk de wandelschoenen maar aangetrokken. We zijn naar Kaikoura Peninsula geweest, waar we een zeehondenkolonie hebben bezocht en daarna prachtig gewandeld hebben over en langs een klif. Wat een geweldige uitzichten!!! Er was werkelijk van alles te zien: zee, bergen, groene heuvels en allerlei soorte vogels. We hebben dan ook volop foto's gemaakt. Het is wel erg moeilijk hier om foto's te plaatsen. Helaas is het internet hier niet zo als we gehoopt hadden. Dit keer is het toch gelukt om er een aantal op te zetten.

Zoals het hoort in een backpackers verblijf hebben wij net ons eigen ' potje' gekookt. Nja gekookt...we hebben witte bonen in tomatensaus opgewarmd. Heerlijk, met brood en thee. Meer kan onze maag nu nog niet aan, die zijn nog steeds van slag van de lange reis en weinig slaap.

Morgen dan eindelijk het zwemmen met de dolfijnen! :D Daar kijken we allebei ontzettend naar uit. Voor Evelien inderdaad een wens die uitkomt!
Jullie horen nog hoe dit verlopen is. Nogmaals jammer dat we voorlopig even geen foto's kunnen plaatsen.

Tot het volgende verhaal!
En we willen nog een keer zeggen dat we jullie reacties erg leuk vinden!! We kijken er echt naar uit. Dus iedereen bedankt!

Dikke knuffel ons

p.s. Al missen we Wollie wel, we zijn blij dat het goed met hem gaat ;)

xxx

Evert

Leuk hoor om te lezen ;) Kun je de foto's niet ergens anders opslaan want je snapt natuurlijk wel dat wij erg nieuwsgierig zijn!:P

marion

Jaja een berichtje helemaal zelf gedaan. Goed he?
Hardstikke leuk om jullie te volgen zo.Geniet er lekker van en heel veel succes morgen met de dolfijnen.Ik zal duimen dat er veel zijn!!!!!!! k+k mij.

heidi

hoi hoi leuk om allemaal te lezen wat jullie mee maken,maar witte bonen in tomatensaus met brood!!!!!!!!!!!!en thee bah bah haha. Ik ben zeer benieuwd naar het verslag met zwemmen met de dolfijnen en blijf jullie ckers volgen,nog heeeeellllll veel plezier.xxx

Hannie en Benno

Van je ouders jullie blog gekregen, dus natuurlijk reageren op jullie werelreis. Leuk dat we het kunnen volgen wat jullie daar aan de andere kant van de wereld allemaal ""uitspoken" .
Lijkt me spannend om met de dolfijnen te zwemmen, ben benieuwd hoe je dat ervaren hebt.
Groetjes van ons

Sarah

Ohh yum, baked beans on toast!! fijn om te horen dat alles goed gaat. Begint het al en beetje op te warmen daar? Veel plezier

Daisy Snuverink

Lieve Evelien en Joyce: volgens mij hebben jullie inmiddels met de dolfijnen gezwommen? Ben erg benieuwd hoe dat was! Nog heel veel plezier en als ik in orde ben volg ik jullie! Lieve groetjes Daisy

Liesl

Hey meiden,

wat ontzettend goed van jullie. Klinkt allemaal erg stoer. Lekker van genieten, dat eten komt wel weer.
Wollie is in goede handen, so don't worry :)

Tot gauw.

Dikke kus mij