JoycEef.reismee.nl

De dol-fijnen

De ochtend begon regenachtig en grauw. Daar waren we dus niet zo blij mee.
Eerst maar even het dorpje ingelopen en wat kleine inkopen gedaan. Ondertussen begon het steeds wat meer op te klaren.
En daar gingen we dan om 12.00 uur richting Dolphin Encounter... Na ons in het heel charmante wetsuit gehesen te hebben, kregen we een korte instructiefilm en toen waren we helemaal klaar om te gaan. Na een klein stukje met de bus, konden we de boot op.. op naar de dolfijnen.. Eenmaal op de open zee begon de ellende. We waren beide erg zeeziek. Het enige wat Evelien heeft gezien was de binnenkant van een emmer. Joyce heeft nog wel wat foto's gemaakt, maar was ook erg misselijk, dus heeft niet zo goed gekeken waar ze haar vingers hield. Zwemmen hebben we dus niet gedaan, al heeft Evelien wel 1 hele minuut in het water gelegen ;) De droom is in duigen gevallen.
Toen we eindelijk, rond 17 uur, weer 'thuis' waren, zijn we gelijk ons bed in gedoken en hebben niks meer mee gekregen van de avond.
Rond 12 uur 's nachts werden we opgeschrikt door een sirene. Gelukkig hadden we van tevoren gelezen dat er regelmatig een sirene afgaat om de vrijwillige brandweer van Kaikoura op te roepen. Toen drong het eigenlijk pas tot ons door dat we al de hele avond hadden geslapen. Vanmorgen om 6uur opgestaan, toen konden we echt niet langer liggen.

Zometeen gaan we op weg naar Picton. Morgen hebben we daar een excursie,waar we helaas weer een stukje voor met de boot moeten. Deze keer dus maar een dubbele portie tabletjes nemen..

Tot de volgende keer maar weer!

Kusje ons

Sarah

Wat jammer zeg!! Had ik op de terug weg met die boot. Gelukkig hadden jullie goed geslapen. Groetjes

Roy en Irma

Wat ontzettend jammer (speciaal voor Evelien) dat jullie zo ziek waren. We zaten hier al met smart op jullie berichtje en foto's te wachten. Hopelijk gaat het morgen beter als jullie op de boot moeten. Kusjes van ons.

Marion en Herman

Dit is echt k.., jullie hadden je hier zo op verheugd. Echt jammer, de verdere reis maar zonder boot volbrengen, tenzij het niet anders kan. Sterkte ermee, veel plezier verder en tot schrijfs.

Bert en Jet

Wat ontzettend k...., zo naar uitgekeken en dan ben je zeeziek. Nou hopelijk is het morgen beter en genieten jullie weer van de excursie.

Tot schrijfs en dikke kus.

Liesl

Hey lieve schatjes,

wat ontzettend jammer dat het helemaal niet wou op de boot. Ik weet er alles van; Evelien en boten zijn gewoon geen goede combi. En Joyce dus blijkbaar ook niet echt denderend, wat balen. Hopelijk zijn jullie alweer een beetje opgeknapt en over de teleurstelling heen. (Bello denk er ook aan als je in de helicopter gaat, een extra dosis tabletten voor jou!!!)
Nou geniet van al het mooie wat jullie nog gaan doen.
Tot schrijfs.

Hele dikke kus jullie grote zus Liesl