JoycEef.reismee.nl

Picton

Na 2 uurtjes rijden zijn we aangekomen in het mooie Picton. De weg hierheen was wederom geweldig!! Het is absoluut geen straf om de afstanden te overbruggen. Evelien heeft nu ook voor het eerst gereden en behalve dat ze een rotonde verkeerd om nam, ging het goed.. Grapje hoor. Het scheelt dat er zo weinig verkeer op de weg is en je alle tijd hebt om rustig te wennen.

Om 11 uur kwamen we aan bij onze slaapplek voor komende nacht. De Sequoia Lodge ziet er erg leuk uit!! En ook hier weer erg vriendelijke en behulpzame mensen.

We hadden vervolgens alle tijd om een wandeltochtje te maken en besloten de Tirohanga Track te lopen. Dit was nog een beste klim, maar het uitzicht was fantastisch en maakte alles goed.
Met het weer hebben we trouwens nog geluk gehad tot nu toe. Bij het wandelen een lekker zonnetje en al 2 keer in t-shirt kunnen lopen.

Eenmaal terug van de wandeling werd het tijd om onze bezwete kleding eens te wassen. Dus we hebben de boel nu weer mooi schoon en droog in de koffer liggen. Ideaal! Nu kunnen we het weer vies maken.

Vanavond op tijd naar bed (alweer), want morgen moeten we vroeg op voor de Queen Charlotte Track.

Wordt vervolgd...

Roy en Irma

heerlijk dat jullie zo genieten, maar het is er dan ook prachtig. Slaap lekker en wandel ze morgen. dikke kus van ons.

Liesl

Hey schatjes,wat ziet het er allemaal mooi uit en wat heerlijk dat het weer ook meezit. Fijn dat het linksrijden jullie niet al te moeilijk valt,op een paar kleine schoonheidsfoutjes na dan,haha.Heel veel wandelplezier. Kijk uit naar jullie volgende verhaal.

Hele dikke kus Liesl

Ruud

Hey dames, leuk te lezen dat het goed gaat.
Helaas van de dolfijnen, jullie hadden er nog wel zo naar uitgekeken.
Het sturen gaat jullie gelukkig wel wat beter af.
Lijkt mij wel erg wennen om aan de verkeerde kant van de weg te rijden.
Even mee zingen op de muziek van Pink zou er dan ook wel niet in zitten, want voor je het weet zit je aan de rechte kant van de weg.
Heel veel plezier en tot het volgende reisverhaal.
Groetjes Ruud

Bert en Jet

Hoi meiden,

Wat ziet het er allemaal prachtig uit, en gelukkig mooi weer. Alweer een beetje opgeknapt?
Veel plezier morgen.

Groeten en kus,
Jet en Bert en kids.

Dave

Hey Sisters, vervelend om te lezen dat het zwemmen met de dolfijnen helemaal niet gelopen is zoals gepland :(
De foto's zijn wel heel erg mooi. Het landschap lijkt me adembenemend.
Geniet er nog van en tot de volgende vakantie update :)
Groetjes, Dave