JoycEef.reismee.nl

Kayakken en wandelen in het Abel Tasman Park

En zo is er alweer een dag voorbij gevlogen. Het was een zonovergoten dag, dus ideaal weer om te kayakken.
Nadat we de instructies gekregen hadden (o.a over wat we moesten doen als we om zouden slaan), konden we eindelijk met de kayak het water in. We hadden een gids bij ons, dus wat kon ons gebeuren.
Halverwege zijn wehet strand op gegaan om te gaan 'picknicken'. Het kleedje werd voor ons neergelegd, de koffie en thee ingedaan en toen konden we genieten. De cake en koekjes konden natuurlijk niet ontbreken.. heerlijk!
Hierna zijn we naar ons eindpunt gevaren en konden we aan de wandeling terug beginnen.

Voor we het wisten was de dag alweer om. We hebben echt met volle teugen genoten, van het mooie weer, het Abel Tasman Park en de gezelligheid van de gids. Overigens zijn de mensen hier allemaal super aardig en vriendelijk. Of je nu bij een hotel komt, of gewoon op straat loopt, iedereen maakt een praatje met je.

Morgen vervolgen we onze weg naar Westport.

Liefs ons

Bert en Jet

Goedemorgen meiden,

Wat ziet het er allemaal fantastich mooi uit, super.
En wat fijn om te horen dat jullie zo genieten van alles.
Voor morgen een goede reis.

Oja, twente heeft gewonnen (4-0) en Ajax met 6-4 verloren van Utrecht.(mooi hè)

Nou groeten en kus,
Bert en Jet en kids.

Roy en Irma

Hallo lieverds. Zo als alle dagen zijn de foto's weer geweldig. De berichten van onze kant worden zo wel erg saai hoor. Zo fijn voor jullie. Alles wat jullie ondernemen en zien. Zo mooi. Geniet vooral van alles en tot morgen. Dikke kus van ons maar weer en tot schrijfs.

Dave

Hey zussen, zo te lezen hebben jullie weer een hele mooie dag gehad. Zullen er nog velen volgen ;) Geniet er nog van!
Groetjes, Dave

Liesl

Hey lievies,

wat een geweldige dingen doen en zien jullie. De foto's worden steeds mooier lijkt het wel. Super dat het weer ook meezit. Ja de dagen gaan erg snel voorbij als je zo aan het genieten bent. Is wel jammer,maar ook een goed teken;jullie vervelen je geen moment :)
Zou zeggen ga gewoon op deze tour verder,haha.
Have fun (in the sun).

Hele dikke kus jullie zus Liesl

P.S. Pootje Dobby

Marion en Herman

Het is weer genieten van de verhalen en foto's, wat jullie allemaal meemaken. hen de gids wel een fooi gegeven? Jullie zijn tenslotte toch Nederlanders? Lijkt mij heerlijk zo'n kayaktocht (zegt herman)

Sarah

Fijn om te horen (en te zien) dat alles goed gaat daar. Mooie photos hoor. Veel plezier, groetjes