JoycEef.reismee.nl

Westport

Van het mooie weer van gisteren is vandaag niks meer te merken. De hele dag hebben we regen gehad en weinig kunnen zien door de laaghangende bewolking.

Vanmorgen dus maar rustig aan gedaan en eerst een lekker kopje koffie gedronken voor we op pad gingen.
Onderweg naar Westport zijn we langs de langste loopbrug van Nieuw Zeeland gekomen. Hier konden we natuurlijk niet zo maar aan voorbij gaan! We besloten ondanks het slechte weer toch de brug tussen de kloof over te gaan. De brug gaat over de Buller River en is 160 meter lang en 17 meter hoog! Vooral in het midden wiebelde het behoorlijk.. Maar we hebben het toch maar mooi even gedaan. Jaja, zelfs Joyce durfde het aan!!

Toen weer verder naar Westport. We hebben onze spullen gedropt en zijn naar Cape Foulwind gegaan. Hier kun je leuk wandelen en een zeehondenkolonie bekijken. Het leuk wandelen viel helaas wat tegen door de regen en de uitzichten waren dit keer niet zo spectaculair door alle wolken. De zeehondenkolonie was wel erg leuk om te zien! Er zaten er behoorlijk wat op de rotsen er waren zelfs nog hele kleintjes bij :)

Hopelijk morgen beter weer als we onze weg vervolgen naar Franz Josef.

Groetjes!!

Liesl

Hey schatjes,

wat jammer dat het weer nu wat minder is. Goed dat jullie wel gewoon dingen blijven ondernemen!!!
Ben trots op jullie; de loopbrug was een echte uitdaging. En wat leuk dat jullie zo'n kolonie hebben gezien. Zal allemaal wel erg schattig zijn geweest.
Heel veel plezier nog. Hopelijk reist de zon morgen weer met jullie mee.

Dikke kus Liesl

Marion en Herman

Hallo dames, wat jammer van het weer, maar gelukkig laten jullie je daardoor niet ontmoedigen, maar geeft het moed om zo'n brug over te lopen. Knap hoor. En dan de zeehonden met hun grote bek, daar zijn dolfijnen kleine jongens bij (met hun bek dan). We weten dat jullie je goed vermaken, dus ga "mooi vedan".