JoycEef.reismee.nl

Punakaiki en Franz Josef

Vanmorgen om 06.30keken we vol spanning naar buiten, maar helaas weer grauwe lucht :(
Toch maar vroeg weggegaan want we hadden 2 wandelingen op het programma onderweg naar Franz Josef.
De eerste was in Punakaiki waar we naar de Pancake Rocks zijn gegaan. Als je de foto's ziet, begrijp je waarschijnlijk wel waarom ze zo heten. We hebben daar een korte wandeling gemaakt en toen weer vol goede moed op weg in de hoop dat het op zou klaren.

Maar helaas.. Het werd alleen maar erger. Regen, regen en nog eens regen. Daarom besloten we onderweg de Harihari Coastal Walkway maar over te slaan. Daar zouden we mooie uitzichten hebben, maar met het weer van vandaag was dat onmogelijk.

Dus maar meteen doorgereden naar Franz Josef, waar we al vroeger dan verwacht aankwamen. We zijn hier net even het plaatsje ingeweest, maar hebben snel weer de warmte (en droogte) van ons motel weer opgezocht.
Vanavond gaan we voor het eerst lekker uit eten. Met zo'n dag als vandaag vinden we dat we onszelf wel mogen verwennen :)

Morgen hopelijk beter weer als we de Helihike op de Franz Josef Gletsjer gaan doen. Want als het zo blijft gaat het niet eens door. Duimen dus!

Knuffels ons

Bert en Jet

Hoi meiden,

Wat jammer nou dat het weer tegen zit.
Ondanks dat vermaken jullie je wel zo te lezen en te zien.
Voor vanavond eet smakeljk en tot morgen.

Groeten en xxxxx van ons.

Marion

Inderdaad jammer van t weer.
Maar even wat rust is misschien ook wel lekker.
Hoop dat het eten gesmaakt heeft.Dat is wat anders dan een snelle hap.
Zal duimen dat t weer beter wordt! Nog heel veel plezier en tot snel.

Roy en Irma

Wat jammer nou. Het weer bedoel ik dan he. Hopen dat het snel beter word. Hier bij ons is het net zo grijs op Texel, maar net als jllie genieten we er niet minder om. Nou eet smakelijk [zullen het nu wel zowat op hebben] en tot schrijfs. Dikke kus van ons.

Liesl

Hey lievies,

erg jammer van het weer, maar ja daar kun je helaas niets aan veranderen...
Hopelijk is de zon er morgen weer. Gelukkig zien jullie allemaal wel mooie dingen.
Smakelijk eten. Maak er een lekkere gezellige avond van.

Dikke kus Liesl

Herman

Als het morgen maar mooi weer is, want helihiken lijkt mij erg leuk. Hebben jullie nog pannenkoeken gegeten?