JoycEef.reismee.nl

Lake Matheson en Franz Josef Walks

Vandaag was het vroeg dag, om 05.30 al opgestaan, zodat we op tijd bij Lake Matheson zouden zijn.
We keken wel wat angstig naar de lucht, want het was alweer behoorlijk bewolkt. Toen we bij het meer aankwamen, regende het zelfs. Op dat moment was erg weinig spiegelends aan. Toch maar aan de wandeling begonnen en ook al was er geen strakblauwe lucht, we werden toch nog beloond. Het werd droog en zelfs de zon was nog heel even te zien. Daardoor hebben we gelukkig nog wat mooie foto's kunnen maken.

Hier weer aangekomen, hebben we nog even met het thuisfront gebabbeld, altijd fijn! :)

Omdat we nog genoeg tijd over hadden besloten we weer naar het gletsjergebied te gaan om te wandelen. Aangezien deze wandelingen vrij kort waren, hebben we er een stuk of 4 gedaan. Toch kan het uitzicht van beneden op de gletsjer niet tippen aan de super ervaring van gister.

Morgenochtend nemen we weer afscheid van Franz Josef om op weg te gaan naar onze volgende bestemming. Daar wacht er weer een backpackers lodge op ons, dus we zijn benieuwd...

Liefs ons!

Liesl

Hey ladies,

Das lekker op tijd. Gelukkig werden jullie beloond voor jullie vroege opkomst,haha. Prachtig die weerspiegelingen in het water. Mijn vakantiegevoel komt ook weer helemaal terug,haha.
Ben erg benieuwd wat jullie van die lodge vinden. Veel plezier met jullie volgende avontuur.

Dikke kus Liesl

Marion en Herman

Nou dat was dan vroeg uit de veren, maar wel weer genieten van de foto's. Hebben jullie na deze dagen nog voorkeur, wat het mooiste of indrukwekkendste was of is alles even mooi? Volgens ons wordt het moeilijk een keuze te maken. Op naar het volgende hoogtepunt. XXX ons

Roy en Irma

Jullie waren er zeker op tijd bij, en hebben weer veel gezien. Nu op naar de volgende geweldige ervaring.XXX

Ruud

Lekker vroeg op hoor.
Helaas van het weer, morgen hopen dat het beter is.
Gelukkig wel weer mooie foto's.
Veel plezier maar weer.
Groetjes