JoycEef.reismee.nl

Wanaka

Vanmorgen hebben we een hele klim gehad naar (bijna de top van) Roy's Peak. Het was erg steil, wat op zich niet zo erg is, maar we konden niet 1 tempo lopen doordat we bij elka pas de schapenstront moesten ontwijken. Het uitzicht over Lake Wanaka was wel erg mooi. Hoe hoger we kwamen hoe dichter de bewolking echter werd. Daarom hebben we besloten niet door te lopen tot de top. Erg jammer, maar we hadden er ook niets aan om door te lopen en boven de top te bereiken zonder uitzicht.
Dus de steile weg maar weer naar beneden. Bankjes heb je hier (bijna) niet. Vandaag in ieder geval geen één, dus af en toe gewoon maar even stilstaan om van het uitzicht te genieten en een boterham te eten.

Zometeen gaan we lekker relaxen aan het meer. Het is hier beneden hartstikke lekker zonnig en warm, dus daar gaan we heerlijk van genieten!

Morgen is de grote dag voor Evelien. Het skydiven!!! Jullie horen morgen hoe dit geweest is.

Liefs, ons

Bert en Jet

Goedemorgen dames,

Wat een belevenissen toch elke keer weer daar.
Ook afgelopen dagen weer erg genoten van jullie verhalen.
En wat een leuke dingen doen jullie toch allemaal, (twisten op de brug) haha.
Nu lekker genieten van de zon en Evelien have a nice fly tomorrow.

Groetejes en xx van ons.

Roy en Irma

Nu jullie gaan maarlekker genieten van het zonnetje, dat is wel lekker na zo'n wandeling, alhoewel jullie nu als wij dit schrijven al haast in jullie bedje liggen. Evelien voor morgen toy toy toy en geniet ervan. XXX ons.

Liesl

Hey skatties,

Wat hebben jullie weer mooie plaatjes geschoten. Jammer dat de top niet te bereiken was, gelukkig zijn jullie wel beloond met prachtige uitzichten onderweg. Niet uitgegleden over de geitenpoep hoop ik,jakkes.
Evelien heel veel plezier en succes morgen. Ben heel erg benieuwd hoe je het hebt ervaren. Have fun!
Jij ook sterkte Joyce met het ernaar kijken,veilig op de grond.
Tot gauw.

Hele dikke kus Liesl

Marion en Herman

Een beetje laat, maar toch een reactie van ons. Weer prachtige foto's en een leuk verhaal. Jammer dat jullie onderweg de bankjes moesten missen, vooral Evelien is er gek op. En ja, schapenstront is goede mest, dus wees er blij mee.
Evelien, have a nice flight en Joyce, let een beetje op haar. We zijn benieuwd naar het verhaal van de skydiving. XX ons