JoycEef.reismee.nl

Queenstown

Vanmorgen konden we lekker rustig aan doen en genieten van onze boterhammetjes met kipfilet en tomaat (goed hè Ma Tomaat) en een kop thee.
Vervolgens de zooi weer ingepakt en op weg gegaan naar Queenstown. Omdat we nog vroeg waren zijn we eerst doorgereden naar Glenorchy, dit op aanraden van Sarah. De weg ernaar toe was al veelbelovend, alleen jammer van het weer, want het trok steeds meer dicht. We hebben hier de Glenorchy Lagoon Walk gelopen. Ook hier waren de mensen weer erg vriendelijk. Het maakt trouwens niet uit waar we komen, overal kennen ze onze naam al.Iedereen zegt: Hi Dear! ;)
Daarna in het 'verlaten cowboydorpje' heerlijk wat gegeten en gedronken. Het leek alsof dit dorpje zo uit een western movie geplukt was, verlaten en toch erg gezellig!
Sarah bedankt, het was geweldig! :)

Toen ons motel maar eens opgezocht. De spullen maar weer gedropt en de stad maar eens ingegaan. Wel even wennen de big city, wat een drukte! Toch niet echt wat voor ons. We zijn blij dat we morgen weer weggaan, op naar de Milford Track.
Vanavond hebben we een briefing over wat ons allemaal te wachten staat. En dan kunnen we morgen op weg naar onze 5 daagse wandeling.
We gaan er vanuit dat we dan helaas geen verhaaltjes en foto's op onze blog kunnen zetten. Jullie zullen dus even zonder moeten doen :(

Tot over een paar dagen dan maar.

Heel veel liefs en een dikke knuffel!

Roy en Irma

Wij kunnen ons voorstellen dat na al dat natuurschoon zo'n big city een heel groot contrast is. Gelukkig gaan jullie nu weer het wonderschone landschap in, en dat wordt weer volop genieten. Nu de wandelschoenen aan en gaan met die banaan. Lady's heel veel plezier en tot gauw maar weer. Dikke knuffel voor een paar dagen. XXX

Bert en Jet

Hoi meiden,

Wat een belevenis voor Evelien dat Skydiven en wat een mooie reis maken jullie toch.
Voor de komende dagen heel veel plezier en tot horens.

groeten en dikke kus van ons.

Sarah

Blij om te horen dat Glenorchy een success was. Het is toch geweldig daar, "the end of the world". Heel veel plezier met jullie mega wandeling, gaat vast wel lukken. Tot over een paar dagen, groetjes.

Marion en Herman

We wensen jullie veel succes met de 5 daagse, hoewel jullie dit bericht waarschijnlijk na de wandeltocht zullen lezen. Wachten met smart op het volgende verhaal.
Dikke K+K terug

Liesl

Hey lievies,

Wat jammer dat Queenstown zo druk is. Zal de komende 5 dagen wel anders zijn,haha. Heel veel succes met alle brproevingen de komende dagen. Zal vast goedkomen :) hopelijk kun je af en toe nog wel een verbindinkje met ons vinden,anders gaan we jullie wel heel erg missen hoor. Geniet ervan en hopelijk tot gauw.

Dikke kus Liesl